Enkele post bekijken
Oud 14-01-11, 05:35   #100
Digueman
Vaste bezoeker

Standaard Re: Campings gezocht zonder kinderen

Nu camping voor elk wat wils, vind ik een goed idee, 2010 zijn wij gelijk met onze kinderen en kleinkinderen op vakantie geweest, en wij kiezen bewust voor een familie camping ook al gaan ze niet mee hoor, kwestie van een beetje jong te blijven, ik las hier een opmerking van iemand die onterecht gezeur moest horen, van de buur omdat een kind tanden kreeg en daar lastig door was, nu tanden krijgen is menselijk, en hoeft geen gezeur. Twee jaar geleden was ik getuigen van een ruzie, er stond een (nl)camper schuin tegenover ons rustige en zeer vriendelijke mensen trouwens, een aantal dagen later kwam er een (D) camper naast staan, en promp begon er een ruzie, want de (nl)camper werd zo gezegd van alle zicht ontnomen, ook al huurde hij toch maar de plek waar hij op stond en zelfs afgebakend door haagjes, volgens deze was er plaats genoeg op de camping en hoefde de nieuwkomer niet naast hem te staan, net of de camping was helemaal door hem gehuurd, het waren nochtans heel vriendelijke mensen. De maatschappij is de laatste 10 jaar zo verzuurd geraakt, dat men haast geen gedag meer zegt tegen elkaar op de camping, daar waar kamperen juist een sociaal gebeuren is. Wij kamperen nu 36 jaar, en zien het van jaar tot jaar veranderen. Dus maar goed dat er campings zijn met keuzes, zo blijft mijn verlof ook een beetje in orde. Liever campings speciaal voor mensen die het naar hun zin willen, dan een zeurpiet naast mij die om de haverklap reacties uit, zo blijven zijn en ook wensen over vacantie vervuld.
Daar is niets mis mee, ik kies mijn plaats en een ander zijn plaats.
Digueman is offline   Met citaat antwoorden