Enkele post bekijken
Oud 15-02-10, 12:29   #25
rockfire
Vaste bezoeker

Standaard Re: Campings gezocht zonder kinderen

Dat je een rustige camping zoekt kan ik volledig begrijpen. Maar geen kinderen dat kan of wil ik zelfs niet begrijpen.

Wij hebben 2 kinderen (10 & 12) en gaan zelf naar rustige campings, voor mij hoeft geen zwembad, animatie of wat dan ook, wij preferen zelfs het tegendeel. Mijn kinderen spelen wel eens een partijtje badminton of petanque. Ze doen dit niet in de buurt van anderen hun caravan of tent. Ze zijn eerder rustig en welopgevoed en hebben geleerd dat het op de camping rustig moet, met respect voor medemens en natuur.

Maar wanneer ik dit hierboven allemaal lees, dan zijn wij straks de klos en kunnen wij alleen nog terecht op grote campings. Ik vind dit een heel eenzijdige benadering. Campingeigenaars gaan met kinderen als de onze geen problemen hebben. Dat het ook anders kan, zegt vaak meer over de opvoeding dan over de kinderen. En natuurlijk moeten kinderen kunnen ravotten en spelen, daarom ook dat er beetje begrip moet zijn.

Campings waar geen kinderen mogen komen, vind ik meer dan te ver gaan. Straks ook een camping waar geen mensen met een rolstoel mogen komen, of campings waar met een hoorapparaat niet mogen komen. Of de eerste gsm-vrije camping, want die beltonen van tegenwoordig.

Oh, wat leven wij in een onverdraagzame wereld. Als iedereen begint met respect voor elkaar en de natuur, zal er snel geen vuiltje meer aan de lucht zijn.
rockfire is offline   Met citaat antwoorden