Enkele post bekijken
Oud 03-02-10, 22:17   #17
MoVe
Nieuw lid

Standaard Re: Campings gezocht zonder kinderen

Citaat:
Origineel gepost door Eran Bekijk Post
Mijn man en ik werken beide in de bouw-sector dus wij zijn helaas ook bouwvak gebonden en zoeken hetzelfde als jullie; rust en bij voorkeur geen kinderen in de buurt. 't voelt alleen als het zoeken naar een speld in een hooiberg soms... We hebben wel een tip; in het plaatsje Bullay aan de Moezel ligt camping "Bärencamp" (www.baerencamp.de) Dit is een rustige camping gelegen pal aan de moezel met een goed restaurant en een prachtige omgeving. Het gros van de kampeerders is 50+ (wij zijn 30+) en er is vrijwel niets voor kinderen te doen. Er zijn dus ook nooit veel kinderen, af en toe zie je er eentje langs fietsen maar echt geschreeuw ofzo hebben we nooit meegemaakt gelukkig. Wij gaan er regelmatig naartoe en hebben het er heerlijk!! Ook wij willen in onze vakantie RUST en wij zijn dan ook zeer geïnteresserd om meer "kindervrije" campings te vinden. Fijn dat er meer mensen zo over denken. Tips voor meer "kinder-vrije" campings waar wel honden zijn toegestaan zijn bij ons dan ook welkom. Ik ga dit draadje volgen

Wij zijn ook 30+ en willen met hond, maar zonder kinderen op vakantie naar heerlijk rustige, warme en betaalbare oorden!! Dus wij gaan dit draadje ook volgen!
MoVe is offline   Met citaat antwoorden